shabatku xsempat beraye...

' zul, ko tau x eri eksiden? '

msj ni aku dpt elok2 pas blek semayang jumaat..

tkujat gile aku..aku baru je msj die mlm td..

aku ckp aku nk jumpe die, then baru ckp bwk moto leklok..
tau2 eksiden dah..

kaki patah, bahu retak, kpale kne jahit...waaa cian gile aku ngn die..

dah la niat nk blek braye..tp xsempat die nk braye ngn keadaan sihat..

aku doakan ko cepat sembuh eri..

aku xtaula mcmane ngn final exam ko nti..

p/s : aku harap korang dpt doakan membe aku cepat sembuh..walopun xknl tp die sedare seIslam kite....


8 comments:

MR 47 said...

eksiden kne lnggar kete ke?

zulhilmi said...

aku xtau..bdk tu xingt mcmane leh eksiden..

MR 47 said...

ish3...
ssah tu...takut nnti die hlang ingatan lak ttiba..
msti trentak kuat tu pale die..
eh bro slmat ari raya aidiladha...

zulhilmi said...

tau xpe..haa slam aidiladha bkn ko n famili

Anonymous said...

hmmm..
ucap takziah kpd beliau n family..
kamu pon, bwk moto elok2..
smoga beliau cpt sembuh...
aminnnnnn

zulhilmi said...

insyaallah..

aminn.....

noorain said...

sedey2...
hahahaha

zulhilmi said...

ko gelak? aku doakan kaki die lg 1 pth scre m gejut baru tau..

Post a Comment

pengikut

laen-laen

suke2 (163) cakap kosong (42) esaimen (38) raya.cuti. (30) jalan2 (27) department (19) hdr (10) puase2 (10) tutorial (3)