berjumpe air turun -part1

" oi ko ktne, aku da kt bustop nih!"

"underwear2 (on the way)"

hish marah btol aku..dah la ajak aku, lmbt plak tu..
janji mlaya btol..tp nasib baek aku xtgu c mohd hairie dan
iwan kongkeng (bkn name sbenar) tlalu lame..
kalo x nanges c pojan kne tgl ngn aku..
(pojan tumpang moto aku, n korg xknl kot)..

hmm c mohd hairie tu ajak kitorg g air terjun..main2 air, mesra2 ngn ikan,
cuci2 mate n abeskan duet katenye..aku pn join la..membe2 kn..
hmm jalan xsesak plak ari2 sbtu ni..hmm bknkah ari sbtu ni
ari cuti, dan hari mnembak monyet d kmpung aku?

xkesahla sume tu..

ngah sedap2 mnungang moto, ade plak brader2 pakai baju
blue black..aku ingat apehal plak brader ni mtk lesen aku..
tgk baju dorg ade lmbg polis.laa polis ke..
bdisiplin lg muke aku..aih nk jgk buat sekatan jalanraya..
leceh la..aku bg la lesen aku yg da mati tu..haih ape2jela..

setibenye d destinasi kami stat memanjat smpai atas skali..
mcm2 manusia ngn mcm2 ragam..haih memg aku cuci mate
ngn otak aku skali la ni..

bosan sbenanye aku g air terjun kali ni..sb aku xmandi..
tlupe bwk ..ish segan nk ckp la..yg pakai kt dlm la..
tp xpela..duk tgk org mndi pon okei..

hmm juz tu jela..karang aku uplod sket gmbo air terjun lak..
sket je..sb aku mls nk amik gmbo sgt..so tgu la aku edit
sket gmbo2 tersebut..

k skian sajelah utk ucapan kali ini..skian trimas!

0 comments:

Post a Comment

pengikut

laen-laen

suke2 (163) cakap kosong (42) esaimen (38) raya.cuti. (30) jalan2 (27) department (19) hdr (10) puase2 (10) tutorial (3)