ais kacang ade jual di sini

exam utk semester 3 ni dah pon setel..
ye mcm biase la aku xleh jwb..tp aku jwb jgk la bg penuh..
ntah ape aku kencing dlm paper tu pon aku xingt..
saje bg gempak mmber sebelah tgk..

dah la pg td ujan, exam dlm dewan..sejukk..
mak oihh seyes sejuk..naseb baek bwk sweater ngn toto..(tipu)
kalo x kompom aku dah beku..tgn keras dah, otak dah beku,
kaki dah xleh gerak sb sejuk masuk celah bulu kaki..
mata ngntok, otak xbfungsi dgn baek, tgn kaku,
aku dah xleh tulis jwpn..cmne nak score..

aku dah start pikir mase depan aku kalo sbjek ni failed..
aih gusar2..
sume aircond pny pasal..


p/s : exam abis pon xde makne sb ade esaimen lg..demm

4 comments:

Rafidah B. said...

aku jeles. Sebab exam aku x start pon lg. Demm!! hahaha

zulhilmi said...

haha yes2!

yatt yusof said...

hahha..same goes 2 me...! lg haru ble bgun lewat..hamik....~ =pp

zulhilmi said...

tido la lambat lg~ :P

Post a Comment

pengikut

laen-laen

suke2 (163) cakap kosong (42) esaimen (38) raya.cuti. (30) jalan2 (27) department (19) hdr (10) puase2 (10) tutorial (3)