hari yg panjang

salam~

adeh, aku baru blek dr kmpus..(jam 6)
kalo d ikotkan aku xde kelas pon arini..

tp ntah tetibe mcm2 bnde buat aku kne blek lmbat
dr hausmet aku yg memg ade kelas..baru niat nk nganjing
tp dorg da nganjing kt aku dulu..ceist!

pg memg dtg utk anta borg pngecualian kedit,
pastu blek, tido jap then ade call lak ckp kne dtg masuk
u blek, utk btolkan kod kursus(bkn kursus kawen)..

aku pon bgun la siap2 pastu stat moto aku yg
kacak utk masuk u..hmmm pastu bau aku dpt tau
yg jabatan aku kne g galeri shah alam utk
pameran FASA 2010..byk la artwork dr lect2..

then, tgu bus utk pulang ke kmpus..
pas smpai, amek moto kt AD utk pulang ke umah..
da la petang jln sesak..tetibe ade plak sorg
awek bwk skuter,cun gak aku kire (sb tgk helmet
je aku da tau) memintas aku sterusnye mncilok2
d tgh2 jln..gile tcabar aku..ceist..da la hmpir lggr aku..

oleh kerna aku ase die cun so xmu la cari pasal..
kang xmacho lak..jd aku berazam utk mencilok dgn lbey
gigih lg..

xkesahla yg pnting masing2 slamat~
(baek btol saudara zul ni kan)..

3 comments:

fizz alpijod said...

baeknye die.. hahaha.. :PP

muhammad zaaid - lanzaafame said...

haha. hari yang panjang ytk zul yang panjang.
jomm lepak maplei!

zulhilmi said...

pijod : hahaha memg baek dan saksama :P
za8 : hahaha meh turun seksyen 7..aku on je

Post a Comment

pengikut

laen-laen

suke2 (163) cakap kosong (42) esaimen (38) raya.cuti. (30) jalan2 (27) department (19) hdr (10) puase2 (10) tutorial (3)