terase muda~

salam~
apesal tjuk entry sbegini? ntah la..trase nk wt tajuk cmni..
sb ni blog aku, sesuka ati aku la nk tulis ape..jgn
ade prasaan dgki, iri hati ,putus ase dan sakit kaki..

td dpt keje lg..nk wt shape 3D la pulak, beli brg, duet lg..
tp xpela, sbg manusia pemurah aku xkesah sgt( sdpkan ati )..

ok kali ni pny esaimen, buat shape 3D, ape name tah..
ade 5 sume skali..aduih mls gile..memg sbijik ngn sbjek VRD
yg aku amek kt perak dulu, tp kt sini pny lagi gile..detail gile..
walopun aku xtau ape gune buat mnatang2 ni pabila
aku mnjengah ke alam pkrjaan kelak ( wahh ayat aku)..

kwn aku kt perak kompom2 nganjing aku sb aku
amek sbjek junior2..ceist ( tu pon kalo dorg bace entry ni)..

xpela aku ok lagi ni..insyaallah aku leh buat mnatang2
pelik2 utk sbjek ni..kalo nk d ikutkan dr sudut emosi
memg aku sgt beremosi utk wt projek ni sb sgt leceh,
kalo d ikutkan hati mberontak aku mahu je aku mencepuk
hausmetku sndiri scre bertubi2 dan bduet sb aku sgt mls..
( watak hausmet drhsiakan kerna djadikan sbg kmbing itam )..

haaaah ok! mls tulis lagi..
penat ptg td xbis lg..nk tido la..

korg xnk tido ke?

0 comments:

Post a Comment

pengikut

laen-laen

suke2 (163) cakap kosong (42) esaimen (38) raya.cuti. (30) jalan2 (27) department (19) hdr (10) puase2 (10) tutorial (3)