sombong..

aku xtau nape nk tulis menatang nih..tp
topik ni mcm best plak..hah ntah le..

tp sombong, sombunk(ejaan awek2 gedik) ni memg
sifat smula jadi..tp ramai membe2 kamcing aku kate
aku sombong time 1st time dorg npk aku..

wahhh mcm tu upenye reaksi 1st dorg nilai aku?
xpela..pas da knl aku dorg tau aku cmne..xdela sombong
tp cume blum biase pd org yg baru knl..
ramah je aku ngn membe2, bgurau kasar ngn membe2,
normal mcm org laen bkwn..


sstgh org memg mcm tu aku agak la..xtau la
brader otai mcm Kadir (bkn name sbenar)
akn trus mesra ngn org yg baru knl..

yela aku memg xleh nk sombong2 ni,
idop jaoh dr kmpung, bkn sume org aku knl..
so bkwn la ngn sume org..
aku harap aku xjd kwn time senang je la..



p/s :org tua2 kate, don't talk to stranger( btol ke ni)
haha


4 comments:

joegrimjow said...

kene jumpa dlu baru bleh agak
hehe

zulhilmi said...

haha btol tu

rehe said...

org pun ckp aku sombong mase sblm kenal
same lah; susah nak mesra
klau da mesra
aan pon boleh putihkan.!
;))

zulhilmi said...

:)) btol jgk tu..kalo da mesra filza pon npk kurus..

Post a Comment

pengikut

laen-laen

suke2 (163) cakap kosong (42) esaimen (38) raya.cuti. (30) jalan2 (27) department (19) hdr (10) puase2 (10) tutorial (3)