kami pulang perak~

salam..
slepas asessment drawing kami 1 batch pulang perak..
haaa kau sbenanye ikut je sb dorg da ajak..papepon tq utk
sume lah..

sesampainye d sane kami singgah AD dan jmpe en khairul..
en hamid, membe2 dan laen2 lah..



ex-classmate slepas submit keje dorg


slepas smpai ke shah alam dan mkn d restoran izah..
pataya d hati haikal..


tp mase ari blek tu kitorg dok mandi kt cepor..
ye kot name tmpt tu..
aku xde gmbo best pon..jz ni jela yg aku sempat amek..



aku doakan korg bjaye..kamu2 d perak.. :)

credit photo ramai2 to shira~

13 comments:

Lee said...

bro, ko course ape?

zulhilmi said...

kos fotografi..nape ye?

farah.razali said...

Huwaaaaaaaaaa.. gambar dgn kitorg takde pun. suden, apakah maksud mu "kpulangan ke perak mnunjukkan sgale2nye bg mereka2
yg msih stay d sane..syukur la aku pindah ke s.alam.."??

zulhilmi said...

korg g mane mase ni? huhu

emmm xdepe lah farah..aku xtau nk tulis pe kt post ni..tu yg tulis ngarut2..haha

MR 47 said...

"kpulangan ke perak mnunjukkan sgale2nye bg mereka2 yg msih stay d sane..syukur la aku pindah ke s.alam"--->ignore that farah razali..

zulhilmi said...

hmmm ayat ape tu? aku xtau pon...hohoho

rehe said...

sungguh ke pataya di hati haikal.? abeh aku neyh.! cis bedebah betol.!

MR 47 said...

pataya di hati aku kt shah alam psal murah sket drpd nasi goreng ayam....

klo x ayam la di hati haiqal... ^^

rehe said...

haha
bodoh ni geng jimat jugak ah neyh
hahaha

zulhilmi said...

ok suami isteri gadoh jgn kt sini~

MR 47 said...

aku jimat brtempat...x mcm "org" bandar raya bersejarah tuh... ^o^

zulhilmi said...

knape 'org'? haha..

MR 47 said...

sbb die bkn haiwan... @_@

Post a Comment

pengikut

laen-laen

suke2 (163) cakap kosong (42) esaimen (38) raya.cuti. (30) jalan2 (27) department (19) hdr (10) puase2 (10) tutorial (3)