sy dpt baru kuasa dua

alamak! cmne aku nk beli external kalo aku x cucuk
duet lg?" loter bkate..
"haa tu la ko..aku pon same ni..cmne? " sy pula

hasil pjlnan ke pc fair hny lah usha brg alienware sapik ngn
amoi2 pakai skirt pndek bg brochures kt sane..

stelah loter giv up ngn ptndingan mengumpul brochures yg
d anjurkan oleh sy sndiri, kami keluar dr kesesakan
pc fair itu dg sedikit nafas udara segar..

visi dan misi masing2 tersemat d hati kami ber3..
impian utk beli kt pc fair d tukar kpd lowyat..
mencari barang d sane..
objektif sy adelah utk membeli spek utk awek sy..
siti canon 1000D..sian bliau rabun jaoh..
usha2,tny sume kedai, ngorat sume awek (tipu)
akhirnye jumpe gak..ape yg sy cari dri dulu..

lgkh ptame adelah
mtk tawar hrga, hrge paling hensem boleh dpt..
then pikir same ade nk beli atau x..pastu baru la
joget keriangan..

spek ini adelah utk mgntikan sbntar kedukaan sy
pabila spek( lens)
50mm sy telah mengalami
kecederaan ligamen serta kekoyakan d bhgian
trakea..lens feveret sy pulak tu..
sblm pulang dr berborak pnjg smbil minum kopi
dan makan nasi putih syur ladna, kami sempat btny kpd
tokey kedai tu..cmne nk repair lens tu..
bliau kate baek beli baru sb kos baik pulih lg mahal..

baru?! ye sy suke itu..
mknenye sy bole kelim kt sape yg merosakkan lens sy itu..


p/s: bertambah bau kedai :)



5 comments:

Anonymous said...

waahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!
kecederaan parah tu..bukan setakat ligamen..
tu da kene part usul kecil..
haish~

farah.razali said...

Gilaaaaaa. 55mm ? Bak tang sini suden. Kejap, actually entri ni kau nak cakap 55mm kau rosak @ kau beli baru ? Aduhhhh. konpiussss.

zulhilmi said...

anonymous : ini leh d kategorikan sbg kecederaan urat belikat

farah : oh 2 2 aku nk cite..50mm aku rosak ngn aku beli 18-200mm huhu..tp tang beli tu xnk mention sgt

phyca antares said...

tuuu diaaaa...
habis, lens kamera compact aku pun sasau ni macam mana?

zulhilmi said...

itan, ko kne beli kmera baru la kot..haha

Post a Comment

pengikut

laen-laen

suke2 (163) cakap kosong (42) esaimen (38) raya.cuti. (30) jalan2 (27) department (19) hdr (10) puase2 (10) tutorial (3)